View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Het gebruik van Engels in het Nederlands: nice of ridiculous? Een experimenteel onderzoek naar de attitudes ten opzichte van ontlening uit het Engels in het Nederlands in verschillende communicatieve contexten

        Thumbnail
        View/Open
        Masterscriptie_Maud_Weijers_4556291_definitief.pdf (1.683Mb)
        Publication date
        2024
        Author
        Weijers, Maud
        Metadata
        Show full item record
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/45920
        Collections
        • Theses

        Related items

        Showing items related by title, author, creator and subject.

        • Vroeg Engels in het basisonderwijs. Een onderzoek naar de opbrengst van Engels vanaf groep 1. 

          Gidding, M.P. (2011)
        • "Hoi Mark, tof! Welke bank heeft u?" Een onderzoek naar de wijze waarop moedertaalsprekers van het Engels en van het Nederlands omgaan met de tweedeling tussen de formele en de informele aanspreekvorm 

          Moret, M.W. (2010)
          Het voorbeeld in de titel van dit onderzoek komt uit een e-mail geschreven door een moedertaalspreker van het Nederlands. Uit dit voorbeeld blijkt dat het niet altijd even gemakkelijk is om een keuze te maken tussen de ...
        • Praktijkkennis en de relatie met gedrag: Een casestudy onder docenten Natuurkunde en docenten Engels. 

          Kooij, S.E. (2010)
          Er is nog veel onduidelijk over de inhoud van praktijkkennis van docenten en de relatie met hun gedrag in de klas. Inzicht in deze processen is van belang voor onderwijsverandering, om zo goed mogelijk aan te kunnen sluiten ...
        Utrecht university logo