View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Een kwestie van leren of activeren? De verwerving van de regels omtrent adjectiefinflectie in het Nederlands.

        Thumbnail
        View/Open
        1 Scriptie Femke Voncken.pdf (1.258Mb)
        2 Scriptie Femke Voncken (bijlage data).pdf (431.0Kb)
        3 Scriptie Femke Voncken (bijlage pretest).pdf (2.139Mb)
        4 Scriptie Femke Voncken (bijlage les).pdf (393.4Kb)
        5 Scriptie Femke Voncken (bijlage posttest).pdf (524.6Kb)
        Publication date
        2011
        Author
        Voncken, F.C.M.J.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Een onderzoek naar de verwerving van de regels omtrent adjectiefinflectie in het Nederlands door eerste taalverwervers. Wordt verwerving van de twee regels gestuurd door een aangeboren taalsysteem, of is er eerder sprake van een meer geleidelijk leerproces, gestuurd door een algemeen leermechanisme?
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8699
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo