Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorPhilip, W.C.H.
dc.contributor.authorVoncken, F.C.M.J.
dc.date.accessioned2011-09-06T17:01:41Z
dc.date.available2011-09-06
dc.date.available2011-09-06T17:01:41Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8699
dc.description.abstractEen onderzoek naar de verwerving van de regels omtrent adjectiefinflectie in het Nederlands door eerste taalverwervers. Wordt verwerving van de twee regels gestuurd door een aangeboren taalsysteem, of is er eerder sprake van een meer geleidelijk leerproces, gestuurd door een algemeen leermechanisme?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1319513 bytes
dc.format.extent441368 bytes
dc.format.extent2243405 bytes
dc.format.extent402868 bytes
dc.format.extent537252 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleEen kwestie van leren of activeren? De verwerving van de regels omtrent adjectiefinflectie in het Nederlands.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsAdjectieven, adjectives, adjectiefinflectie, adjectival inflection, eerste taalverwerving, first language acquisition, UG
dc.subject.courseuuTaal, Mens en Maatschappij


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record