View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        “I KNOW I’M SUPPOSED TO LOVE THE OLDFASHIONED ONES..” EEN PUBLIEKSONDERZOEK NAAR DE VERTONING VAN ARTHOUSE BINNEN DE COMMERCIËLE BIOSCOOP

        Thumbnail
        View/Open
        Scriptie week DEF (2).docx (510.4Kb)
        Scriptie week DEF.docx (518.0Kb)
        Publication date
        2015
        Author
        Bots, E.L.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        In de scriptie wordt het fenomeen cross-over programmeren en de hiermee verwikkelde ideeën over high en low culture en distinctie onder de loep genomen. Hieruit blijkt dat het publiek van de cross-over programmering de selectie voor een film voornamelijk laten afhangen van praktische overwegingen, zoals gemak en laagdrempeligheid. Alhoewel het publiek zich niet direct bewust lijken te zijn van het uitbreiden van hun smaak door het selecteren van een dergelijke film, lijkt door het ervaren van de ge-crossover programmeerde ‘alternatieve’ en ‘kleinschalige’ film de notie van van een culturele omnivoor bevestigt te worden.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19606
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo