Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorSurma, Hanna
dc.contributor.authorBots, E.L.
dc.date.accessioned2015-03-24T18:00:41Z
dc.date.available2015-03-24T18:00:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19606
dc.description.abstractIn de scriptie wordt het fenomeen cross-over programmeren en de hiermee verwikkelde ideeën over high en low culture en distinctie onder de loep genomen. Hieruit blijkt dat het publiek van de cross-over programmering de selectie voor een film voornamelijk laten afhangen van praktische overwegingen, zoals gemak en laagdrempeligheid. Alhoewel het publiek zich niet direct bewust lijken te zijn van het uitbreiden van hun smaak door het selecteren van een dergelijke film, lijkt door het ervaren van de ge-crossover programmeerde ‘alternatieve’ en ‘kleinschalige’ film de notie van van een culturele omnivoor bevestigt te worden.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent522688
dc.format.extent530482
dc.format.mimetypeapplication/zip
dc.format.mimetypeapplication/zip
dc.language.isonl
dc.title“I KNOW I’M SUPPOSED TO LOVE THE OLDFASHIONED ONES..” EEN PUBLIEKSONDERZOEK NAAR DE VERTONING VAN ARTHOUSE BINNEN DE COMMERCIËLE BIOSCOOP
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsArt film, Mainstream film, High culture, Low culture, Distinctie, Culturele omnivoor
dc.subject.courseuuFilm- en Televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record