View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        De perfecte werkvorm? docentgestuurde en leerlinggestuurde werkvormen en hun belevings- en leerrendement

        Thumbnail
        View/Open
        de perfecte werkvorm.pdf (231.0Kb)
        Publication date
        2012
        Author
        Bakker, M.B.
        Meijers, Jeroen
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        “Meneer, gaan we weer eens een film kijken?” Bijna elke klas probeert om de zoveel tijd wel eens het verloop van de les te beïnvloeden. Vaak ben je als leraar niet helemaal zeker over de effectiviteit van een werkvorm die de leerlingen vooral zelf leuk vinden. Ze moeten er natuurlijk wel wat van opsteken, denk je dan. In ons onderzoek hebben we gekeken naar twee uiteenlopende werkvormen. Hoeveel leren leerlingen ervan en vinden ze het leuk? En als allerbelangrijkste: bestaat er een ideale werkvorm, die leuk gevonden wordt én veel leerrendement oplevert?
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9988
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo