Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorPraamsma, J.M.
dc.contributor.authorBakker, M.B.
dc.contributor.authorMeijers, Jeroen
dc.date.accessioned2012-02-20T18:01:02Z
dc.date.available2012-02-20
dc.date.available2012-02-20T18:01:02Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9988
dc.description.abstract“Meneer, gaan we weer eens een film kijken?” Bijna elke klas probeert om de zoveel tijd wel eens het verloop van de les te beïnvloeden. Vaak ben je als leraar niet helemaal zeker over de effectiviteit van een werkvorm die de leerlingen vooral zelf leuk vinden. Ze moeten er natuurlijk wel wat van opsteken, denk je dan. In ons onderzoek hebben we gekeken naar twee uiteenlopende werkvormen. Hoeveel leren leerlingen ervan en vinden ze het leuk? En als allerbelangrijkste: bestaat er een ideale werkvorm, die leuk gevonden wordt én veel leerrendement oplevert?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleDe perfecte werkvorm? docentgestuurde en leerlinggestuurde werkvormen en hun belevings- en leerrendement
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuLeraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record