View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Duurzaamheid in Reclame

        Thumbnail
        View/Open
        scriptie MA FTV.doc (798.5Kb)
        Publication date
        2011
        Author
        Bruins, L.I.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        This thesis investigates the way sustainability is being used in the advertising communication, by advertising agencies, to make their clients (trademarks) stronger and to arrange a strong position on the market, compaired to other brands. Deze scriptie onderzoekt de manier waarop het fenomeen duurzaamheid door reclamebureaus en hun merk/klant) wordt ingezet om een bepaalde merkpositie op de concurrerende markt te verkrijgen; een onderzoek naar een fenomeen waarbinnen ik 8 reclamebureaus en hun visie vergeleken heb aan de hand van kwalitatief onderzoek.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9781
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo