Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorCrone, Dr. V.C.A.
dc.contributor.authorBruins, L.I.
dc.date.accessioned2011-12-22T18:02:07Z
dc.date.available2011-12-22
dc.date.available2011-12-22T18:02:07Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9781
dc.description.abstractThis thesis investigates the way sustainability is being used in the advertising communication, by advertising agencies, to make their clients (trademarks) stronger and to arrange a strong position on the market, compaired to other brands. Deze scriptie onderzoekt de manier waarop het fenomeen duurzaamheid door reclamebureaus en hun merk/klant) wordt ingezet om een bepaalde merkpositie op de concurrerende markt te verkrijgen; een onderzoek naar een fenomeen waarbinnen ik 8 reclamebureaus en hun visie vergeleken heb aan de hand van kwalitatief onderzoek.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent817664 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleDuurzaamheid in Reclame
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsReclame, duurzaamheid sustainability, green, advertising agencies
dc.subject.courseuuFilm- en Televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record