Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMasson, E.L.
dc.contributor.authorHut, M.M.
dc.date.accessioned2011-12-20T18:01:06Z
dc.date.available2011-12-20
dc.date.available2011-12-20T18:01:06Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9763
dc.description.abstractIn dit onderzoek worden de verschillende manieren waarop de makers sociaal-educatieve doelstellingen vormgeven besproken. De makers maken gebruik van een overkoepelend thema, een eenvoudige narratieve structuur, muziek, herkenbare situaties en emoties, enzovoort. De keuzes van de makers in de vormgeving van de sociaal-educatieve doelstellingen zijn ondermeer te verklaren vanuit de theorieën en bevindingen van Bandura, Piaget en Cooney.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent54318 bytes
dc.format.extent112465 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleSesamstraat als opvoeder. Een narratieve analyse van het programma Sesamstraat, in het licht van de sociaal-educatieve doelstellingen.
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordssociaal-educatief
dc.subject.keywordsmedia
dc.subject.keywordseducatief
dc.subject.keywordsmodelling
dc.subject.keywordsbandura
dc.subject.keywordspiaget
dc.subject.keywordscooney
dc.subject.keywordssesamstraat
dc.subject.keywordssocial learning theory
dc.subject.keywordsobservationeel leren
dc.subject.keywordsschemata
dc.subject.courseuuCommunicatie- en informatiewetenschappen


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record