dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Masson, E.L. | |
dc.contributor.author | Hut, M.M. | |
dc.date.accessioned | 2011-12-20T18:01:06Z | |
dc.date.available | 2011-12-20 | |
dc.date.available | 2011-12-20T18:01:06Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9763 | |
dc.description.abstract | In dit onderzoek worden de verschillende manieren waarop de makers sociaal-educatieve doelstellingen vormgeven besproken. De makers maken gebruik van een overkoepelend thema, een eenvoudige narratieve structuur, muziek, herkenbare situaties en emoties, enzovoort. De keuzes van de makers in de vormgeving van de sociaal-educatieve doelstellingen zijn ondermeer te verklaren vanuit de theorieën en bevindingen van Bandura, Piaget en Cooney. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 54318 bytes | |
dc.format.extent | 112465 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Sesamstraat als opvoeder.
Een narratieve analyse van het programma Sesamstraat, in het licht van de sociaal-educatieve doelstellingen. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | sociaal-educatief | |
dc.subject.keywords | media | |
dc.subject.keywords | educatief | |
dc.subject.keywords | modelling | |
dc.subject.keywords | bandura | |
dc.subject.keywords | piaget | |
dc.subject.keywords | cooney | |
dc.subject.keywords | sesamstraat | |
dc.subject.keywords | social learning theory | |
dc.subject.keywords | observationeel leren | |
dc.subject.keywords | schemata | |
dc.subject.courseuu | Communicatie- en informatiewetenschappen | |