View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Verbindend leren. Een onderzoek naar de toegevoegde waarde van Eureko Academy leergangen en naar de kernwaarde Business driven.

        Thumbnail
        View/Open
        Scriptie Jetse van Hee.pdf (1.228Mb)
        Publication date
        2011
        Author
        Hee, J.J. van
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Twee jaar geleden heeft de Eureko Academy (EA), een intern opleidingsonderdeel van Achmea, haar opleidingsaanbod vernieuwd. Medewerkers kunnen zich nu in drie verschillende richtingen ontwikkelen: richting specialisten, richting project-/programmamanagement en/of richting management. Het opleidingsaanbod van de EA bestaat uit leergangen. In dit onderzoek is de toegevoegde waarde van deze leergangen in kaart gebracht. Er is specifiek onderzoek gedaan naar de toegevoegde waarde in niet-financieel economische zin. Naast de toegevoegde waarde heeft dit onderzoek zich ook gericht op een kernwaarde van de EA: Business driven. Er is gekeken in hoeverre klanten van de EA bekend zijn met deze kernwaarde, welke betekenis zij eraan geven en hoe deze kernwaarde volgens hen (beter) gerealiseerd kan worden.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9485
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo