Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLeisink, P.L.M.
dc.contributor.authorHee, J.J. van
dc.date.accessioned2011-11-11T18:01:32Z
dc.date.available2011-11-11
dc.date.available2011-11-11T18:01:32Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9485
dc.description.abstractTwee jaar geleden heeft de Eureko Academy (EA), een intern opleidingsonderdeel van Achmea, haar opleidingsaanbod vernieuwd. Medewerkers kunnen zich nu in drie verschillende richtingen ontwikkelen: richting specialisten, richting project-/programmamanagement en/of richting management. Het opleidingsaanbod van de EA bestaat uit leergangen. In dit onderzoek is de toegevoegde waarde van deze leergangen in kaart gebracht. Er is specifiek onderzoek gedaan naar de toegevoegde waarde in niet-financieel economische zin. Naast de toegevoegde waarde heeft dit onderzoek zich ook gericht op een kernwaarde van de EA: Business driven. Er is gekeken in hoeverre klanten van de EA bekend zijn met deze kernwaarde, welke betekenis zij eraan geven en hoe deze kernwaarde volgens hen (beter) gerealiseerd kan worden.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1287903 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleVerbindend leren. Een onderzoek naar de toegevoegde waarde van Eureko Academy leergangen en naar de kernwaarde Business driven.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsToegevoegde waarde, leren, kernwaarde, opleiden, evalueren, effectmeting
dc.subject.courseuuStrategisch Human Resource Management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record