dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Leisink, P.L.M. | |
dc.contributor.author | Hee, J.J. van | |
dc.date.accessioned | 2011-11-11T18:01:32Z | |
dc.date.available | 2011-11-11 | |
dc.date.available | 2011-11-11T18:01:32Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9485 | |
dc.description.abstract | Twee jaar geleden heeft de Eureko Academy (EA), een intern opleidingsonderdeel van Achmea, haar opleidingsaanbod vernieuwd. Medewerkers kunnen zich nu in drie verschillende richtingen ontwikkelen: richting specialisten, richting project-/programmamanagement en/of richting management. Het opleidingsaanbod van de EA bestaat uit leergangen. In dit onderzoek is de toegevoegde waarde van deze leergangen in kaart gebracht. Er is specifiek onderzoek gedaan naar de toegevoegde waarde in niet-financieel economische zin.
Naast de toegevoegde waarde heeft dit onderzoek zich ook gericht op een kernwaarde van de EA: Business driven. Er is gekeken in hoeverre klanten van de EA bekend zijn met deze kernwaarde, welke betekenis zij eraan geven en hoe deze kernwaarde volgens hen (beter) gerealiseerd kan worden. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1287903 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Verbindend leren. Een onderzoek naar de toegevoegde waarde van Eureko Academy leergangen en naar de kernwaarde Business driven. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Toegevoegde waarde, leren, kernwaarde, opleiden, evalueren, effectmeting | |
dc.subject.courseuu | Strategisch Human Resource Management | |