View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Waarom omroep HUMAN een jonge doelgroep niet bereikt: Kwantitatief en kwalitatief onderzoek naar de intrinsieke motivaties voor mediaconsumptie van een hoogopgeleide doelgroep van twintig tot vierendertig jaar.

        Thumbnail
        View/Open
        Master thesis Robert Kersbergen.pdf (3.108Mb)
        Publication date
        2011
        Author
        Kersbergen, R.P.C.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Bij dit onderzoek is er kwantitatief en kwalitatief onderzoek gedaan naar de intrinsieke motivaties voor mediaconsumptie van een hoogopgeleide doelgroep van twintig tot vierendertig jaar. Hiervoor is een mail enquête afgenomen en tevens twee focusgroepen georganiseerd, die onder andere bestonden uit een receptiestudie. In de thesis worden de gebruikte methoden uitvoerig behandeld en gemotiveerd en mede daarom kan deze thesis dienen als praktisch voorbeeld voor de uitvoering van kwantitatief en kwalitatief onderzoek in een onderzoeksproces. Daarnaast is er in dit onderzoek met name veel informatie ingewonnen over het kijkgedrag van de doelgroep op televisie en op internet.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8774
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo