Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVuyk, Kees
dc.contributor.authorKersbergen, R.P.C.
dc.date.accessioned2011-09-07T17:02:14Z
dc.date.available2011-09-07
dc.date.available2011-09-07T17:02:14Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8774
dc.description.abstractBij dit onderzoek is er kwantitatief en kwalitatief onderzoek gedaan naar de intrinsieke motivaties voor mediaconsumptie van een hoogopgeleide doelgroep van twintig tot vierendertig jaar. Hiervoor is een mail enquête afgenomen en tevens twee focusgroepen georganiseerd, die onder andere bestonden uit een receptiestudie. In de thesis worden de gebruikte methoden uitvoerig behandeld en gemotiveerd en mede daarom kan deze thesis dienen als praktisch voorbeeld voor de uitvoering van kwantitatief en kwalitatief onderzoek in een onderzoeksproces. Daarnaast is er in dit onderzoek met name veel informatie ingewonnen over het kijkgedrag van de doelgroep op televisie en op internet.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent3259063 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleWaarom omroep HUMAN een jonge doelgroep niet bereikt: Kwantitatief en kwalitatief onderzoek naar de intrinsieke motivaties voor mediaconsumptie van een hoogopgeleide doelgroep van twintig tot vierendertig jaar.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordskwalitatief onderzoek,kwantitatief onderzoek,focusgroepen,enquête,kijkgedrag,televisie,internet,nieuwe media,HUMAN,humanisme,receptiestudie,Nederlandse Publiek Omroep,NPO,televisiestudies
dc.subject.courseuuKunstbeleid en -management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record