View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Cultuureducatie Nader Bekeken: evaluaties van vijftien jaar Cultuur en School

        Thumbnail
        View/Open
        Cultuureducatie Nader Bekeken versie 2.0.pdf (974.1Kb)
        Publication date
        2011
        Author
        Cowles, A.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        In deze scriptie worden de originele doelstellingen van het cultuureducatieproject Cultuur en School (1996) aan een evaluatie onderworpen, door conclusies uit verschillende bronnen met elkaar te vergelijken. Recente academische onderzoeken bieden andere conclusies over het al dan niet behalen van deze doelstellingen dan jaarlijkse overheidsmetingen, doordat zij zich op andere punten concentreren. De voor dit onderzoek geïnterviewde Utrechtse theatergezelschappen (Aluin, Nieuw Utrechts Toneel, Het Lab en De Utrechtse Spelen) hebben eigen doelstellingen voor cultuureducatie die niet altijd overeenkomen met overheidsbeleid, waardoor ook zij andere conclusies trekken. Uit al deze verschillende standpunten wordt uiteindelijk een overzicht geconstrueerd over de huidige status van cultuureducatiedoelstellingen in het voortgezet onderwijs.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8650
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo