View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Theater als sterk merk: een hoofdrol voor nieuwe media? Onderzoek naar de wijze waarop theaters zich als sterk merk kunnen positioneren.

        Thumbnail
        View/Open
        Masterthesis - Vera Seriese - 3206661.pdf (17.57Mb)
        Publication date
        2011
        Author
        Seriese, V.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Organisaties dienen zich steeds meer op andere manieren van elkaar te onderscheiden dan op productniveau. Zo wordt er in veel theaters een soortgelijk aanbod aan de consument gepresenteerd. Tegelijkertijd bieden nieuwe media in groeiende mate de mogelijkheid om een merk tegen geringe kosten onder de aandacht te brengen. Een vraag naar aanleiding hiervan is op welke wijze theaters zich als sterk merk kunnen neerzetten, met behulp van crossmediastrategie. Uitgangspunt blijkt hierbij te liggen in het vertellen van een verhaal en een beleving, waarbij de middelen die hier vervolgens voor worden ingezet nooit de kern van een cultural brandingstrategie kunnen zijn.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6917
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo