Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorReynaert, I.
dc.contributor.authorSeriese, V.
dc.date.accessioned2011-04-27T17:00:55Z
dc.date.available2011-04-27
dc.date.available2011-04-27T17:00:55Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6917
dc.description.abstractOrganisaties dienen zich steeds meer op andere manieren van elkaar te onderscheiden dan op productniveau. Zo wordt er in veel theaters een soortgelijk aanbod aan de consument gepresenteerd. Tegelijkertijd bieden nieuwe media in groeiende mate de mogelijkheid om een merk tegen geringe kosten onder de aandacht te brengen. Een vraag naar aanleiding hiervan is op welke wijze theaters zich als sterk merk kunnen neerzetten, met behulp van crossmediastrategie. Uitgangspunt blijkt hierbij te liggen in het vertellen van een verhaal en een beleving, waarbij de middelen die hier vervolgens voor worden ingezet nooit de kern van een cultural brandingstrategie kunnen zijn.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent18428663 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleTheater als sterk merk: een hoofdrol voor nieuwe media? Onderzoek naar de wijze waarop theaters zich als sterk merk kunnen positioneren.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsCrossmediastrategie, Cultural Branding, Merkpositionering
dc.subject.courseuuNieuwe media en digitale cultuur


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record