View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Grammatica: leren of verwerven?

        Thumbnail
        View/Open
        PGO feb start alfa impliciet versus expliciet grammatica-onderwijs.pdf (677.0Kb)
        Publication date
        2011
        Author
        Huffelen, L.G. van
        Hommersom, S.
        Kelly, C.E.
        Floor, J.C.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Dit onderzoek zoomt in op de begrippen impliciet- en expliciet grammatica-onderwijs binnen de moderne vreemde talen. Door middel van grammaticality judgement tests is onderzocht welk van de twee het beste resultaat geeft wat betreft het begrip dat leerlingen ontwikkelen voor een bepaald grammaticaal onderwerp. De focus ligt in deze op de past simple en de present perfect in de Engelse taal.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6531
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo