Grammatica: leren of verwerven?
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Loenich, S. | |
dc.contributor.author | Huffelen, L.G. van | |
dc.contributor.author | Hommersom, S. | |
dc.contributor.author | Kelly, C.E. | |
dc.contributor.author | Floor, J.C. | |
dc.date.accessioned | 2011-02-08T18:00:40Z | |
dc.date.available | 2011-02-08 | |
dc.date.available | 2011-02-08T18:00:40Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6531 | |
dc.description.abstract | Dit onderzoek zoomt in op de begrippen impliciet- en expliciet grammatica-onderwijs binnen de moderne vreemde talen. Door middel van grammaticality judgement tests is onderzocht welk van de twee het beste resultaat geeft wat betreft het begrip dat leerlingen ontwikkelen voor een bepaald grammaticaal onderwerp. De focus ligt in deze op de past simple en de present perfect in de Engelse taal. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 693280 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Grammatica: leren of verwerven? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | impliciet | |
dc.subject.keywords | expliciet | |
dc.subject.keywords | grammatica | |
dc.subject.keywords | Engels | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Engels |