Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLoenich, S.
dc.contributor.authorHuffelen, L.G. van
dc.contributor.authorHommersom, S.
dc.contributor.authorKelly, C.E.
dc.contributor.authorFloor, J.C.
dc.date.accessioned2011-02-08T18:00:40Z
dc.date.available2011-02-08
dc.date.available2011-02-08T18:00:40Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6531
dc.description.abstractDit onderzoek zoomt in op de begrippen impliciet- en expliciet grammatica-onderwijs binnen de moderne vreemde talen. Door middel van grammaticality judgement tests is onderzocht welk van de twee het beste resultaat geeft wat betreft het begrip dat leerlingen ontwikkelen voor een bepaald grammaticaal onderwerp. De focus ligt in deze op de past simple en de present perfect in de Engelse taal.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent693280 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleGrammatica: leren of verwerven?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsimpliciet
dc.subject.keywordsexpliciet
dc.subject.keywordsgrammatica
dc.subject.keywordsEngels
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Engels


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record