View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Denken, dromen of doen? Educatietheorieën en hun belang voor de onderbouwing van het educatiebeleid in musea

        Thumbnail
        View/Open
        Lise den Brok 3113019 masterscriptie.pdf (567.1Kb)
        Publication date
        2011
        Author
        Brok, L. den
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        In hoeverre is het van belang voor musea om gebruik te maken van educatietheorieën bij de onderbouwing van hun educatiebeleid? Aan de hand van het Van Abbemuseum in Eindhoven en Museum De Paviljoens in Almere wordt deze vraag beantwoord en wordt er een voorzet gegeven voor de integratie van de educatietheorieën van Kolb en Gardner in het beleid en in de educatiepraktijk van beide musea.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6440
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo