Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorNijhof, E.
dc.contributor.authorBrok, L. den
dc.date.accessioned2011-01-24T18:00:29Z
dc.date.available2011-01-24
dc.date.available2011-01-24T18:00:29Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6440
dc.description.abstractIn hoeverre is het van belang voor musea om gebruik te maken van educatietheorieën bij de onderbouwing van hun educatiebeleid? Aan de hand van het Van Abbemuseum in Eindhoven en Museum De Paviljoens in Almere wordt deze vraag beantwoord en wordt er een voorzet gegeven voor de integratie van de educatietheorieën van Kolb en Gardner in het beleid en in de educatiepraktijk van beide musea.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent580796 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDenken, dromen of doen? Educatietheorieën en hun belang voor de onderbouwing van het educatiebeleid in musea
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsmuseumeducatie, Gardner, Kolb, multiple intelligences, leerstijlen, Museum De Paviljoens, Van Abbemuseum, educatietheorieën
dc.subject.courseuuCultureel Erfgoed


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record