View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        De Historische podcast. Een onderzoek naar het gebruik van vakinhoudelijke- en structuurbegrippen als basis voor contextualiseren.

        Thumbnail
        View/Open
        Masterscriptie Joris Huis in t Veld 4168232.pdf (11.02Mb)
        Publication date
        2022
        Author
        Huis in 't Veld, Joris
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Ontwerponderzoek naar het gebruik van vakinhoudelijke- en structuurbegrippen als basis voor historisch contextualiseren. Contextualiseren is voor leerlingen in het voortgezet onderwijs de meest uitdagende vorm van historisch redeneren. De beheersing van vakinhoudelijke- en structuurbegrippen vormt de basis om tot contextualiseren te komen. Leerlingen trainen deze vaardigheid door een historische podcasts voor te bereiden, op te nemen en naderhand te reflecteren op de gemaakte podcasts.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/42198
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo