Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTuithof, Hanneke
dc.contributor.authorHuis in 't Veld, Joris
dc.date.accessioned2022-08-09T00:02:09Z
dc.date.available2022-08-09T00:02:09Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/42198
dc.description.abstractOntwerponderzoek naar het gebruik van vakinhoudelijke- en structuurbegrippen als basis voor historisch contextualiseren. Contextualiseren is voor leerlingen in het voortgezet onderwijs de meest uitdagende vorm van historisch redeneren. De beheersing van vakinhoudelijke- en structuurbegrippen vormt de basis om tot contextualiseren te komen. Leerlingen trainen deze vaardigheid door een historische podcasts voor te bereiden, op te nemen en naderhand te reflecteren op de gemaakte podcasts.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoNL
dc.subjectOntwerponderzoek naar het gebruik van vakinhoudelijke- en structuurbegrippen als basis voor historisch contextualiseren.
dc.titleDe Historische podcast. Een onderzoek naar het gebruik van vakinhoudelijke- en structuurbegrippen als basis voor contextualiseren.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsHistorisch redeneren, contextualiseren, podcast
dc.subject.courseuuGeschiedenis: educatie en communicatie
dc.thesis.id8075


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record