View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Learning analytics op een reguliere school in vergelijking met een school die gebruik maakt van Snappet.

        Thumbnail
        View/Open
        Final thesis_6284558_attempt_2019-06-07-15-02-05_Master_Thesis_2018-2019_M.Koelewijn_6284558.pdf (800.0Kb)
        Publication date
        2019
        Author
        Koelewijn, M.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Er is onderzoek gedaan naar het verschil in learning analytics tussen reguliere scholen en scholen die gebruik maken van Snappet. Dit is gedaan door middel van een mixed methods design. Er zijn interviews uitgevoerd, een vragenlijst verstuurd en de learning analytics van de leerlingen zijn geanalyseerd door middel van een onafhankelijke T-toets. Er wordt geconcludeerd dat Snappet scholen over meer learning analytics beschikken. Daarbij scoren Snappet scholen hoger dan reguliere scholen. Dit kan twee redenen hebben: 1. Het ligt aan het schoolniveau. 2. Het ligt aan Snappet. Snappet scholen kunnen beter passend onderwijs bieden in vergelijking met reguliere scholen.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/38902
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo