Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorJaspers, J.G.M.
dc.contributor.advisorHulshof, C.D.
dc.contributor.authorKoelewijn, M.
dc.date.accessioned2021-02-17T19:00:23Z
dc.date.available2021-02-17T19:00:23Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/38902
dc.description.abstractEr is onderzoek gedaan naar het verschil in learning analytics tussen reguliere scholen en scholen die gebruik maken van Snappet. Dit is gedaan door middel van een mixed methods design. Er zijn interviews uitgevoerd, een vragenlijst verstuurd en de learning analytics van de leerlingen zijn geanalyseerd door middel van een onafhankelijke T-toets. Er wordt geconcludeerd dat Snappet scholen over meer learning analytics beschikken. Daarbij scoren Snappet scholen hoger dan reguliere scholen. Dit kan twee redenen hebben: 1. Het ligt aan het schoolniveau. 2. Het ligt aan Snappet. Snappet scholen kunnen beter passend onderwijs bieden in vergelijking met reguliere scholen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent819274
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleLearning analytics op een reguliere school in vergelijking met een school die gebruik maakt van Snappet.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsLearning analytics, Snappet, passend onderwijs.
dc.subject.courseuuEducational Sciences


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record