Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBoom, J.
dc.contributor.advisorKoster, N.
dc.contributor.authorJansen, N.
dc.date.accessioned2020-12-01T19:00:13Z
dc.date.available2020-12-01T19:00:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/38213
dc.description.abstractHet begrip van kansrekening bij basisschoolleerlingen. Een bijdrage aan de ontwikkeling van een nieuw model voor het scoren van de redenering van kinderen bij het oplossen van kans gerelateerde taken.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent640727
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen
dc.titleHet begrip van kansrekening bij basisschoolleerlingen. Een bijdrage aan de ontwikkeling van een nieuw model voor het scoren van de redenering van kinderen bij het oplossen van kans gerelateerde taken.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuKinder- en jeugdpsychologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record