Het begrip van kansrekening bij basisschoolleerlingen. Een bijdrage aan de ontwikkeling van een nieuw model voor het scoren van de redenering van kinderen bij het oplossen van kans gerelateerde taken.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Boom, J. | |
dc.contributor.advisor | Koster, N. | |
dc.contributor.author | Jansen, N. | |
dc.date.accessioned | 2020-12-01T19:00:13Z | |
dc.date.available | 2020-12-01T19:00:13Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/38213 | |
dc.description.abstract | Het begrip van kansrekening bij basisschoolleerlingen. Een bijdrage aan de ontwikkeling van een nieuw model voor het scoren van de redenering van kinderen bij het oplossen van kans gerelateerde taken. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 640727 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | |
dc.title | Het begrip van kansrekening bij basisschoolleerlingen. Een bijdrage aan de ontwikkeling van een nieuw model voor het scoren van de redenering van kinderen bij het oplossen van kans gerelateerde taken. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Kinder- en jeugdpsychologie |