Het begrip van kansrekening bij basisschoolleerlingen. Een bijdrage aan de ontwikkeling van een nieuw model voor het scoren van de redenering van kinderen bij het oplossen van kans gerelateerde taken.
| dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
| dc.contributor.advisor | Boom, J. | |
| dc.contributor.advisor | Koster, N. | |
| dc.contributor.author | Jansen, N. | |
| dc.date.accessioned | 2020-12-01T19:00:13Z | |
| dc.date.available | 2020-12-01T19:00:13Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/38213 | |
| dc.description.abstract | Het begrip van kansrekening bij basisschoolleerlingen. Een bijdrage aan de ontwikkeling van een nieuw model voor het scoren van de redenering van kinderen bij het oplossen van kans gerelateerde taken. | |
| dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
| dc.format.extent | 640727 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language.iso | en | |
| dc.title | Het begrip van kansrekening bij basisschoolleerlingen. Een bijdrage aan de ontwikkeling van een nieuw model voor het scoren van de redenering van kinderen bij het oplossen van kans gerelateerde taken. | |
| dc.type.content | Master Thesis | |
| dc.rights.accessrights | Open Access | |
| dc.subject.courseuu | Kinder- en jeugdpsychologie |
