View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Heeft "Goed Leven" positieve gevolgen voor het imago? Een onderzoek naar het imago van de KRO en de effecten van hun imagocampagne “Goed Leven” daarop.

        View/Open
        Masterscriptie Marry van Baalen.pdf (1.332Mb)
        Publication date
        2009
        Author
        Baalen, M.W. van
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Een onderzoek naar het imago van de KRO en het effect van hun imagocampagne "Goed Leven" op het imago van de KRO. Gebleken is dat leden het imago van de KRO hoger waarderen dan niet-leden, maar zowel leden als niet-leden zijn het eens over welke kernwoorden het meest bij de KRO passen. De KRO wordt namelijk gezien als 'Maatschappelijk betrokken', 'Met respect voor mensen' en 'Betrouwbaar'. De imagocampagne draagt hier echter niet aan bij, slechts een kwart van de respondenten pakt de maatschappelijke thema's uit de campagne op en begrijpt het achterliggende doel van de KRO, namelijk gezien worden als een maatschappelijk betrokken omroep.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3363
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo