Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHormann, P.A.H.
dc.contributor.authorBaalen, M.W. van
dc.date.accessioned2009-09-15T17:02:12Z
dc.date.available2009-09-15
dc.date.available2009-09-15T17:02:12Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3363
dc.description.abstractEen onderzoek naar het imago van de KRO en het effect van hun imagocampagne "Goed Leven" op het imago van de KRO. Gebleken is dat leden het imago van de KRO hoger waarderen dan niet-leden, maar zowel leden als niet-leden zijn het eens over welke kernwoorden het meest bij de KRO passen. De KRO wordt namelijk gezien als 'Maatschappelijk betrokken', 'Met respect voor mensen' en 'Betrouwbaar'. De imagocampagne draagt hier echter niet aan bij, slechts een kwart van de respondenten pakt de maatschappelijke thema's uit de campagne op en begrijpt het achterliggende doel van de KRO, namelijk gezien worden als een maatschappelijk betrokken omroep.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1396804 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleHeeft "Goed Leven" positieve gevolgen voor het imago? Een onderzoek naar het imago van de KRO en de effecten van hun imagocampagne “Goed Leven” daarop.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsimago
dc.subject.courseuuCommunicatie, Beleid en Management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record