View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Communiceren over de kernwaarden van uw organisatie. Heeft u de juiste toon gevonden?

        Thumbnail
        View/Open
        Onderzoeksverslag_RinskeSchouls.pdf (0bytes)
        Publication date
        2019
        Author
        Schouls, R.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Steeds meer organisaties passen corporate branding toe in hun marketing. Corporate branding is een marketingstrategie die de identiteit van de organisatie als uitgangspunt neemt. In dit onderzoek stond centraal op welke manier de organisatie-identiteit van Adviesbureau Podium terug kan komen in de teksten op de website.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/31886
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo