Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorJongenelen, M.M.
dc.contributor.authorSchouls, R.
dc.date.accessioned2019-02-21T18:00:59Z
dc.date.available2019-02-21T18:00:59Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/31886
dc.description.abstractSteeds meer organisaties passen corporate branding toe in hun marketing. Corporate branding is een marketingstrategie die de identiteit van de organisatie als uitgangspunt neemt. In dit onderzoek stond centraal op welke manier de organisatie-identiteit van Adviesbureau Podium terug kan komen in de teksten op de website.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent0
dc.format.mimetypeapplication/x-empty
dc.language.isonl
dc.titleCommuniceren over de kernwaarden van uw organisatie. Heeft u de juiste toon gevonden?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordscorporate branding; tone of voice; kernwaarden; organisatie-identiteit
dc.subject.courseuuCommunicatie en Organisatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record