View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Conceptcontext-benadering in het geschiedenisonderwijs. Hoe abstracte begrippen tot leven komen en complexe geschiedenis overszichtelijk wordt.

        Thumbnail
        View/Open
        PGOdefinitief[1].doc (730.5Kb)
        Publication date
        2009
        Author
        Kroon, H.L.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Voorbeeld van de toepassing van de conceptcontext-benadering op het geschiedenisonderwijs.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3128
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo