Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWansink, B.G.J
dc.contributor.authorKroon, H.L.
dc.date.accessioned2009-08-28T17:00:19Z
dc.date.available2009-08-28
dc.date.available2009-08-28T17:00:19Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3128
dc.description.abstractVoorbeeld van de toepassing van de conceptcontext-benadering op het geschiedenisonderwijs.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent748032 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleConceptcontext-benadering in het geschiedenisonderwijs. Hoe abstracte begrippen tot leven komen en complexe geschiedenis overszichtelijk wordt.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsconceptcontext-benadering, geschiedenisonderwijs, verbanden
dc.subject.courseuuLeraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record