dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Wansink, B.G.J | |
dc.contributor.author | Kroon, H.L. | |
dc.date.accessioned | 2009-08-28T17:00:19Z | |
dc.date.available | 2009-08-28 | |
dc.date.available | 2009-08-28T17:00:19Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3128 | |
dc.description.abstract | Voorbeeld van de toepassing van de conceptcontext-benadering op het geschiedenisonderwijs. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 748032 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Conceptcontext-benadering in het geschiedenisonderwijs. Hoe abstracte begrippen tot leven komen en complexe geschiedenis overszichtelijk wordt. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | conceptcontext-benadering, geschiedenisonderwijs, verbanden | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting | |