View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Een (on)gelijke behandeling? Een onderzoek naar museumeducatie voor verschillende onderwijstypen.

        Thumbnail
        View/Open
        Masterscriptie Alissa de Jonge juni 2014.pdf (4.238Mb)
        Author
        Jonge, A. de
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Het voortgezet onderwijs in Nederland is verdeeld in verschillende onderwijstypen. Moeten kunstmusea in Nederland rekening houden met het onderwijstype van de leerlingen bij het maken van hun educatieve programma's? Deze vraag is in dit onderzoek geprobeerd te beantwoorden, met als case study Museum Jan Cunen te Oss. Aan de hand van theorieën van Howard Gardner, Jean Piaget en Terry Barrett is het vraagstuk van verschillende kanten benaderd. Ook is een kort praktisch onderzoek uitgevoerd onder leerlingen van het vmbo en het vwo.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/29621
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo