dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Kisters, A.C. | |
dc.contributor.author | Jonge, A. de | |
dc.date.accessioned | 2018-07-19T17:05:11Z | |
dc.date.available | 2018-07-19T17:05:11Z | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/29621 | |
dc.description.abstract | Het voortgezet onderwijs in Nederland is verdeeld in verschillende onderwijstypen. Moeten kunstmusea in Nederland rekening houden met het onderwijstype van de leerlingen bij het maken van hun educatieve programma's? Deze vraag is in dit onderzoek geprobeerd te beantwoorden, met als case study Museum Jan Cunen te Oss. Aan de hand van theorieën van Howard Gardner, Jean Piaget en Terry Barrett is het vraagstuk van verschillende kanten benaderd. Ook is een kort praktisch onderzoek uitgevoerd onder leerlingen van het vmbo en het vwo. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 4443958 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Een (on)gelijke behandeling? Een onderzoek naar museumeducatie voor verschillende onderwijstypen. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Museumeducatie, voortgezet onderwijs, meervoudige intelligenties, ontwikkelingspsychologie, Museum Jan Cunen | |
dc.subject.courseuu | Kunstgeschiedenis: educatie en communicatie | |