Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKisters, A.C.
dc.contributor.authorJonge, A. de
dc.date.accessioned2018-07-19T17:05:11Z
dc.date.available2018-07-19T17:05:11Z
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/29621
dc.description.abstractHet voortgezet onderwijs in Nederland is verdeeld in verschillende onderwijstypen. Moeten kunstmusea in Nederland rekening houden met het onderwijstype van de leerlingen bij het maken van hun educatieve programma's? Deze vraag is in dit onderzoek geprobeerd te beantwoorden, met als case study Museum Jan Cunen te Oss. Aan de hand van theorieën van Howard Gardner, Jean Piaget en Terry Barrett is het vraagstuk van verschillende kanten benaderd. Ook is een kort praktisch onderzoek uitgevoerd onder leerlingen van het vmbo en het vwo.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent4443958
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleEen (on)gelijke behandeling? Een onderzoek naar museumeducatie voor verschillende onderwijstypen.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsMuseumeducatie, voortgezet onderwijs, meervoudige intelligenties, ontwikkelingspsychologie, Museum Jan Cunen
dc.subject.courseuuKunstgeschiedenis: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record