View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        In beweging met een app. Over ervaringen van de babyboom- en postbabyboomgeneratie met het persuasive design van 'Seven' en de 'NTC'

        Thumbnail
        View/Open
        definitieve versie scriptie.pdf (1.465Mb)
        Publication date
        2017
        Author
        Haverkate, B.M.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Onderzoek naar de ervaringen van twee generaties (45-60 & 60-75 jaar) met het persuasive design van twee sportapps: Seven en de Nike Training Club (NTC). Welke elementen vinden zij prettig? en waardoor worden beide groepen gemotiveerd de apps te gebruiken? Deze resultaten worden geanalyseerd vanuit de theorie van persuasive design en persuasive technology.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/28419
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo