Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWinnubst, M.
dc.contributor.authorHaverkate, B.M.
dc.date.accessioned2018-01-18T18:01:48Z
dc.date.available2018-01-18T18:01:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/28419
dc.description.abstractOnderzoek naar de ervaringen van twee generaties (45-60 & 60-75 jaar) met het persuasive design van twee sportapps: Seven en de Nike Training Club (NTC). Welke elementen vinden zij prettig? en waardoor worden beide groepen gemotiveerd de apps te gebruiken? Deze resultaten worden geanalyseerd vanuit de theorie van persuasive design en persuasive technology.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1536556
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleIn beweging met een app. Over ervaringen van de babyboom- en postbabyboomgeneratie met het persuasive design van 'Seven' en de 'NTC'
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsPersuasive deisgn, persuasive technology, motivatie, persuasive, persuasie
dc.subject.courseuuCommunicatie, beleid en management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record