View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        The LEGO Movie: Gestimuleerde en gestructureerde fanparticipatie in de marketingcampagne en film

        Thumbnail
        View/Open
        Definitieve versie masterscriptie_Rowena Delsing_18-04-2017.pdf.pdf (2.973Mb)
        Publication date
        2017
        Author
        Delsing, R.D.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        In deze masterscriptie wordt geanalyseerd hoe een mediabedrijf als LEGO openstaat voor fanparticipatie en hoe dit terug te zien is in de manier waarop ze fanparticipatie hebben ingezet bij de creatie van de branded entertainment-onderdelen The LEGO Movie en de marketingcampagne rondom de film.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/27316
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo