Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHassler-Forest, Dan
dc.contributor.advisorSurma, Hanna
dc.contributor.authorDelsing, R.D.
dc.date.accessioned2017-09-05T17:03:18Z
dc.date.available2017-09-05T17:03:18Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/27316
dc.description.abstractIn deze masterscriptie wordt geanalyseerd hoe een mediabedrijf als LEGO openstaat voor fanparticipatie en hoe dit terug te zien is in de manier waarop ze fanparticipatie hebben ingezet bij de creatie van de branded entertainment-onderdelen The LEGO Movie en de marketingcampagne rondom de film.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent3118322
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleThe LEGO Movie: Gestimuleerde en gestructureerde fanparticipatie in de marketingcampagne en film
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsLEGO, Branded entertainment, Collaborationist, Fanparticipatie, Fan-art, Sociale media
dc.subject.courseuuFilm- en Televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record