View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, ben jij de oplossing voor iedere klant?

        Thumbnail
        View/Open
        Scriptie definitieve versie-2.pdf (617.4Kb)
        Publication date
        2017
        Author
        Horst, E.M.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Mensen delen allerlei informatie op het internet, zo ook hun ervaringen met bepaalde bedrijven. In dit onderzoek wordt gekeken naar de invloed van het spiegelen van communicatiestijl in webcare op de attitude van consumenten ten opzichte van webshop Bol.com. Ook wordt gekeken welke optie –wel spiegelen of niet spiegelen- het beste door consumenten wordt gewaardeerd. Om de verspreiding van negatieve electronic word of mouth (eWOM) te voorkomen, is het belangrijk dat een webshop als Bol.com de attitude zo positief mogelijk houdt. Uit het onderzoek bleek dat het bedrijf daarvoor het beste een formele communicatiestijl kan hanteren in antwoord op de vraag van consumenten.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/25950
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo