Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMak, W.M.
dc.contributor.authorHorst, E.M.
dc.date.accessioned2017-06-13T17:01:52Z
dc.date.available2017-06-13T17:01:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/25950
dc.description.abstractMensen delen allerlei informatie op het internet, zo ook hun ervaringen met bepaalde bedrijven. In dit onderzoek wordt gekeken naar de invloed van het spiegelen van communicatiestijl in webcare op de attitude van consumenten ten opzichte van webshop Bol.com. Ook wordt gekeken welke optie –wel spiegelen of niet spiegelen- het beste door consumenten wordt gewaardeerd. Om de verspreiding van negatieve electronic word of mouth (eWOM) te voorkomen, is het belangrijk dat een webshop als Bol.com de attitude zo positief mogelijk houdt. Uit het onderzoek bleek dat het bedrijf daarvoor het beste een formele communicatiestijl kan hanteren in antwoord op de vraag van consumenten.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent632264
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleSpiegeltje, spiegeltje aan de wand, ben jij de oplossing voor iedere klant?
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordscommunicatiestijl;webcare;eWOM
dc.subject.courseuuNederlandse taal en cultuur


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record