View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Ingrediënten van 24Kitchen

        Thumbnail
        View/Open
        M. Kwee - Ingredienten van 24Kitchen.docx (2.042Mb)
        Publication date
        2015
        Author
        Kwee, M.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Ingrediënten van 24Kitchen - De relatie tussen de branding strategieën en de oproep tot participatie van food netwerk 24kitchen. Het huidige televisielandschap laat zich steeds meer kenmerken door een narrowcast structuur. Aan de hand van food netwerk 24Kitchen worden de centrale strategieën en processen van een niche netwerk bestudeerd, waarin de focus ligt op de branding en de oproep tot participatie van het netwerk en in het bijzonder de relatie tussen deze twee concepten. Aan beide strategieën liggen economische en commerciële belangen ten grondslag. Daarbij zijn ze verbonden in de doelstelling van een betrokken publiek. Enerzijds delen ze deze doelstelling en anderzijds spelen ze een rol in het behalen van het doel. Belangrijk hierin is het multiplatform karakter van 24Kitchen.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/25578
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo