Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorSurma, H.
dc.contributor.authorKwee, M.
dc.date.accessioned2015-09-22T17:00:47Z
dc.date.available2015-09-22T17:00:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/25578
dc.description.abstractIngrediënten van 24Kitchen - De relatie tussen de branding strategieën en de oproep tot participatie van food netwerk 24kitchen. Het huidige televisielandschap laat zich steeds meer kenmerken door een narrowcast structuur. Aan de hand van food netwerk 24Kitchen worden de centrale strategieën en processen van een niche netwerk bestudeerd, waarin de focus ligt op de branding en de oproep tot participatie van het netwerk en in het bijzonder de relatie tussen deze twee concepten. Aan beide strategieën liggen economische en commerciële belangen ten grondslag. Daarbij zijn ze verbonden in de doelstelling van een betrokken publiek. Enerzijds delen ze deze doelstelling en anderzijds spelen ze een rol in het behalen van het doel. Belangrijk hierin is het multiplatform karakter van 24Kitchen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent2141679
dc.format.mimetypeapplication/zip
dc.language.isonl
dc.titleIngrediënten van 24Kitchen
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsNarrowcasting, branding, brand extensions, multiplatform, participatie
dc.subject.courseuuFilm- en Televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record