View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Reclamekiek als Kunst. Over de autonome werking van reclamefotografie

        View/Open
        Letteren MA Thesis_Kim Roufs Reclamekiek als Kunst.pdf (5.484Mb)
        Publication date
        2009
        Author
        Roufs, Kim
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Het combineren van Hoge Kunst (fotografie) en Lage Cultuur (reclame) kenmerkt onze hedendaagse postmoderne beeldcultuur. Hoog en laag worden niet meer gezien als domeinen die elkaar uitsluiten, maar domeinen die elkaar wederzijds definieren. Het is tegenwoordig niet meer van belang dat de commercie de eigenheid en onafhankelijkheid van de kunstnaar/fotograaf aantast. Integendeel, het blijkt dat dit juist een inspirerende, autonome werking kan hebben.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/2471
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo