dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Martis, Adi | |
dc.contributor.author | Roufs, Kim | |
dc.date.accessioned | 2009-03-27T10:26:50Z | |
dc.date.available | 2009-03-27T10:26:50Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/2471 | |
dc.description.abstract | Het combineren van Hoge Kunst (fotografie) en Lage Cultuur (reclame) kenmerkt onze hedendaagse postmoderne beeldcultuur. Hoog en laag worden niet meer gezien als domeinen die elkaar uitsluiten, maar domeinen die elkaar wederzijds definieren. Het is tegenwoordig niet meer van belang dat de commercie de eigenheid en onafhankelijkheid van de kunstnaar/fotograaf aantast. Integendeel, het blijkt dat dit juist een inspirerende, autonome werking kan hebben. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Reclamekiek als Kunst. Over de autonome werking van reclamefotografie | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | autonome fotografie | |
dc.subject.keywords | reclamefotografie | |
dc.subject.courseuu | Kunstgeschiedenis: Moderne kunst | |