Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMartis, Adi
dc.contributor.authorRoufs, Kim
dc.date.accessioned2009-03-27T10:26:50Z
dc.date.available2009-03-27T10:26:50Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/2471
dc.description.abstractHet combineren van Hoge Kunst (fotografie) en Lage Cultuur (reclame) kenmerkt onze hedendaagse postmoderne beeldcultuur. Hoog en laag worden niet meer gezien als domeinen die elkaar uitsluiten, maar domeinen die elkaar wederzijds definieren. Het is tegenwoordig niet meer van belang dat de commercie de eigenheid en onafhankelijkheid van de kunstnaar/fotograaf aantast. Integendeel, het blijkt dat dit juist een inspirerende, autonome werking kan hebben.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleReclamekiek als Kunst. Over de autonome werking van reclamefotografie
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsautonome fotografie
dc.subject.keywordsreclamefotografie
dc.subject.courseuuKunstgeschiedenis: Moderne kunst


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record