View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Het verhogen van de response rate en verlagen van de break-off rate bij online vragenlijsten: De invloed van het aantal delen, de uitnodiging en de herinnering.

        Thumbnail
        View/Open
        Bachelorthesis Bommel, Gvan-3920844.pdf (235.9Kb)
        Publication date
        2016
        Author
        Bommel, G. van
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        In dit onderzoek is onderzocht hoe we de response rate kunnen verhogen de break-off rate verlagen bij online vragenlijsten. Daartoe zijn drie variabelen onderzocht: het aantal delen waarin de vragenlijst wordt aangeboden (1, 3 of 10), de wijze van uitnodigen en de wijze van herinneren (e-mail of e-mail en sms). Met een logistische regressie analyse is getoetst welke invloeden significant zijn. Het aanbieden van de vragenlijst in meerdere delen leidde tot een hogere response rate en een hogere break-off rate. De verschillende wijze van uitnodigen had geen significant effect op de response en break-off rate. De invloed van de wijze van herinneren kon uiteindelijk niet goed worden getoetst. Tot slot waren er significante effecten van de achtergrondvariabelen leeftijd, opleidingsniveau en stedelijkheid op de response en/of break-off rate.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/24457
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo