dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Lugtig, P. | |
dc.contributor.advisor | Schie, S. van | |
dc.contributor.author | Bommel, G. van | |
dc.date.accessioned | 2016-09-26T17:00:36Z | |
dc.date.available | 2016-09-26T17:00:36Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/24457 | |
dc.description.abstract | In dit onderzoek is onderzocht hoe we de response rate kunnen verhogen de break-off rate verlagen bij online vragenlijsten. Daartoe zijn drie variabelen onderzocht: het aantal delen waarin de vragenlijst wordt aangeboden (1, 3 of 10), de wijze van uitnodigen en de wijze van herinneren (e-mail of e-mail en sms). Met een logistische regressie analyse is getoetst welke invloeden significant zijn. Het aanbieden van de vragenlijst in meerdere delen leidde tot een hogere response rate en een hogere break-off rate. De verschillende wijze van uitnodigen had geen significant effect op de response en break-off rate. De invloed van de wijze van herinneren kon uiteindelijk niet goed worden getoetst. Tot slot waren er significante effecten van de achtergrondvariabelen leeftijd, opleidingsniveau en stedelijkheid op de response en/of break-off rate. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 241661 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Het verhogen van de response rate en verlagen van de break-off rate bij online vragenlijsten: De invloed van het aantal delen, de uitnodiging en de herinnering. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Response rate ; break-off rate ; online ; vragenlijsten | |
dc.subject.courseuu | Pedagogische Wetenschappen | |