View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Inzagemoment: leren versus controleren

        Thumbnail
        View/Open
        Bachelorthesis Cousijnsen 3907090.pdf (351.8Kb)
        Publication date
        2016
        Author
        Cousijnsen, M.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Studenten verschillen in hun visies op intelligentie en leren, uitgedrukt in een fixed mindset of een growth mindset. Deze mindsets bepalen de motivatie, de manier van leren en het omgaan met feedback van studenten. Zodoende werd verwacht dat ook anders omgegaan wordt met feedback die wordt gegeven tijdens een tentameninzage. In dit onderzoek is onderzocht of studenten met verschillende mindsets zich van elkaar onderscheiden wat betreft hun visie op inzagemomenten. Er bleek geen verschil te bestaan tussen studenten met een fixed mindset en studenten met een growth mindset betreft hun doelen op een inzagemoment.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/22243
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo