Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorJaspers, J.G.M.
dc.contributor.authorCousijnsen, M.
dc.date.accessioned2016-05-04T17:00:36Z
dc.date.available2016-05-04T17:00:36Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/22243
dc.description.abstractStudenten verschillen in hun visies op intelligentie en leren, uitgedrukt in een fixed mindset of een growth mindset. Deze mindsets bepalen de motivatie, de manier van leren en het omgaan met feedback van studenten. Zodoende werd verwacht dat ook anders omgegaan wordt met feedback die wordt gegeven tijdens een tentameninzage. In dit onderzoek is onderzocht of studenten met verschillende mindsets zich van elkaar onderscheiden wat betreft hun visie op inzagemomenten. Er bleek geen verschil te bestaan tussen studenten met een fixed mindset en studenten met een growth mindset betreft hun doelen op een inzagemoment.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent360253
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleInzagemoment: leren versus controleren
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsfixed mindset; growth mindset; inzagemoment
dc.subject.courseuuOnderwijskunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record