View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Dit is Albron. Kom verder! Hoe de webteksten de nieuwe kernboodschap overbrengen aan de potentiële klant

        Thumbnail
        View/Open
        Onderzoeksrapport_Phylicia Ebbers (4032438)_12-01-2016.pdf (6.223Mb)
        Publication date
        2016
        Author
        Ebbers, P.M.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Sinds 2015 is Albron onder te verdelen in drie segmenten: Bedrijfsleven & Overheid, Zorg en Horeca & Leisure. Door de interne veranderingen wil Albron een nieuw en krachtig verhaal naar buiten brengen. Dit onderzoek richt zich op het formuleren van een nieuwe kernboodschap. Deze kernboodschap kan Albron overbrengen via haar communicatiemiddelen. Binnen Albron heeft de website (www.albron.nl) de hoogste prioriteit. De nieuwe webteksten moeten de nieuwe kernboodschap overbrengen, maar ook de interesse van de potentiële klant wekken. Aan de hand van bureauonderzoek, interviews, een functionele analyse, persuasieve communicatie en een plus-en-minmethode wordt de onderzoeksvraag ‘Hoe moet Albron de webteksten die de nieuwe kernboodschap communiceren, afstemmen op de potentiële klant?' beantwoord.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/21839
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo