Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHolleman, B.C.
dc.contributor.authorEbbers, P.M.
dc.date.accessioned2016-02-17T18:00:51Z
dc.date.available2016-02-17T18:00:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/21839
dc.description.abstractSinds 2015 is Albron onder te verdelen in drie segmenten: Bedrijfsleven & Overheid, Zorg en Horeca & Leisure. Door de interne veranderingen wil Albron een nieuw en krachtig verhaal naar buiten brengen. Dit onderzoek richt zich op het formuleren van een nieuwe kernboodschap. Deze kernboodschap kan Albron overbrengen via haar communicatiemiddelen. Binnen Albron heeft de website (www.albron.nl) de hoogste prioriteit. De nieuwe webteksten moeten de nieuwe kernboodschap overbrengen, maar ook de interesse van de potentiële klant wekken. Aan de hand van bureauonderzoek, interviews, een functionele analyse, persuasieve communicatie en een plus-en-minmethode wordt de onderzoeksvraag ‘Hoe moet Albron de webteksten die de nieuwe kernboodschap communiceren, afstemmen op de potentiële klant?' beantwoord.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent6525678
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDit is Albron. Kom verder! Hoe de webteksten de nieuwe kernboodschap overbrengen aan de potentiële klant
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordskernboodschap, website, Albron, webteksten
dc.subject.courseuuCommunicatie en Organisatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record